خرید مکانیکال سیل

خرید مکانیکال سیل

خرید مکانیکال سیل که یک ابزار بسیار موثر در صنعت می باشد , به طور مکانیکی از مایع یا گاز در انتهای مرطوب پمپ نگهداری می کند. خرید مکانیکال سیل که مکانیسم چرخشی دارد با سرعت شفت پمپ می چرخد و با استفاده از یک gland یا در بعضی از مدل های پمپ برای جلوگیری از آلودگی و نشت زمانی که پمپ کار نمی کند و نیز وقتی شفت پمپ در حال چرخش است ، سطح دوار را به طور محکم در مقابل سطح ثابت نگه می دارد.

خرید مکانیکال سیل به شما برای حفظ و نگهداری مواد گران قیمت ، خورنده و خطرناک ، مایعات سمی و گازها ، آلاینده و سرطان زا ،سیال رادیو اکتیو ، منفجره و کمک می کند .

خرید مکانیکال سیل به طور گسترده، در صنایع نفت، گاز ، پتروشیمی، نیروگاهها، صنایع دارویی و غذایی و صنایع دیگر کاربرد دارند.

مزایای خرید مکانیکال سیل ، به جای پکینگ:

1- در اثر جلوگیری از نشت سیال(مخصوصا سیالات گران قیمت) سالیانه مبالغ زیادی صرفه جویی اقتصادی میشود.
2- در اثر جلوگیری از نشت سیالات سمی ، از آلودگی محیط زیست جلوگیری میگردد.
3- باعث افزایش عمر سیستم یاتاقانبندی میگردد.
4- از خوردگی سایشی (Fretting Corrosion) شفت یا سیلیو آن، به مقدار زیادی کاسته میشود.
5- توان مصرفی پمپ کاهش میابد.
6- در بسیاری از موارد، اتصالات روی گلند نظیر (Flushing) را میتوان حذف کرد.
7- در اثر نشت سیال و فرار بخار سیالات بسمت بالا از محدوده پکینگها، عایق بندی سیم پیچی الکتروموتورها در پمپهای عمودی آسیب میبیند، اما استفاده از آببند مکانیکی، این نقیصه را برطرف میکند.

خرید مکانیکال سیل که از ایمن ترین قطعات صنعتی هستند که برای جلوگیری از نشت مایعات ، جامدات و گازها به بیرون از سیستم در بر گیرنده آنها مورد استفاده قرار می گیرند که شامل دو سطح صاف ، یکی ثابت که بروی کاسه پمپ و دیگری متحرک که بروی محور گردش پمپ قرار گرفته می شود.فشار محصول پمپ شونده و نیروی مو ئینگی ، لایه نازکی از مایع را بروی سطوح سیل قرار می دهد که منجر به روان کاری سطوح می شود.کارکرد سیل تحت شرایط خشک منجر به صدمه دیدن سطوح آن می شود.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *