ساخت مکانیکال سیل

ساخت مکانیکال سیل

ساخت مکانیکال سیل توسط پرتو سیل ایرانیان

ساخت مکانیکال سیل در تمامی ابعاد و مدل با بالاترین کیفیت

سیل های مکانیکی عمدتا متشکل از یک “سطح آب بندی دوار” با مکانیسم چرخشی می باشند که با همان سرعت شفت پمپ می چرخد و نیز یک “سطح آب بندی ثابت” که به سطح آب بندی دوار متصل می شود .

پرتو سیل ایرانیان با طراحی و ساخت آببند مکانیکی،ساخت مکانیکال سیل پیچیده و فوق پیچیده تخصصی از نشت مواد گران قیمت ، خورنده و خطرناک ، مایعات سمی و گازها ، آلاینده و سرطان زا ،سیال رادیو اکتیو ، منفجره و غیره جلوگیری می کند .

ساخت مکانیکال سیل و تولید محصولات گرافیتی و آببندهای مکانیکی شیوه ای ساده برای حفاظت سیال در یک مجرا یا لوله ( معمولا پمپ ها ، میکسرها و … ) است که در آن یک شفت چرخشی از طریق یک محفظه ثابت عبور می کند یا گاهی اوقات محفظه اطراف شفت چرخش می کند.

طراحی و ساخت مکانیکال سیل شامل سه سطح آب بندی است:

  • بخش ثابت سیل که با یک سیل استاتیک بر محفظه پمپ سوار می شود. این ممکن است با یک او-رینگ یا گسکت آب بندی شده بین قسمت ثابت و محفظه پمپ محکم شده باشد.
  • بخش دوار یا چرخشی سیل که معمولا با یک او-رینگ به شفت محکم می شود.همچنین این بخش آب بندی به عنوان یک بخش استاتیک در نظر گرفته می شود چون به همراه شفت می چرخد.
  • خود سیل مکانیکی که رابط بین بخش های استاتیک و دوار سیل است.

طراحی و ساخت مکانیکال سیل (سیل مکانیکی) با بالاترین کیفیت و مطابق کاربرد مورد نظر شما در پرتو سیل ایرانیان انجام می پذیرد.

پرتو سیل ایرانیان با چندین سال تجربه در طراحی و ساخت تجهیرات نفت و گاز، کلیه ی مراحل طراحی و ساخت انواع مختلف مکانیکال سیل را با توجه به کاربرد مورد نظر شما انجام می دهد.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *