فیبر و فنر پمپ‌

فیبر و فنر پمپ‌

فیبر و فنر پمپ‌ چیست؟

به طور کلی فیبر و فنر پمپ قطعه ای است که شما را قادر می سازد سیستم ها یا مکانیزم های متوقف کردن نشت در سازه ای را که شامل فشار است متصل کنید.

منظور از آب بندی مکانیکی دستگاهی است که برای آب بندی شاخه های پمپ ها ، میکسرها یا همزن ها استفاده می شود. مشكل اين تكنولوژی اين است كه فیبر و فنر پمپ برای جلوگيری از داغ شدن و سوختن نياز به مقداری نشت دارد. بسته بندی مکانیکی هنوز هم اغلب با مایعاتی که خطرناک نیستند استفاده می شود. پمپ های آب خنک کننده نمونه خوبی است که هنوز از بسته بندی استفاده می شود زیرا نشت کنترل شده آب سرد خطری ندارد. علاوه بر از دست دادن مایعات ، مشکلات دیگری نیز در رابطه با فیبر و فنر پمپ ها وجود دارد:

اصطکاک باعث مصرف نیرو می شود ؛ اصطکاک منجر به سایش آستین شافت می شود ؛ اصطکاک منجر به سایش فیبر و فنر پمپ می شود که تنظیمات مکرر را می طلبد.در فیبر و فنر پمپ ، اصطکاک اصلی در جهت محوری ، بین چهره ها اتفاق می افتد تا با دقت بالا انجام شود. جبران سایش در جهت محوری توسط فنرها یا دمنده انجام می شود.فناوری فیبر و فنر پمپ به هیچ وجه جدید نیست. طی دهه ها در بسیاری از صنایع مورد قبول بوده است. در بیشتر موارد اثبات شده است که موثر و قابل اعتماد است.

فیبر و فنر پمپ برای هر صنعت مشترکات خاص ناشی از تجربه میدانی است. حتی برخی از صنایع ممکن است استانداردی را قبول کنند که حداقل نیازها را برای طراحی فیبر و فنر ، آزمایش و اسناد مشخص کند. استاندارد API 682 برای ساخت فیبر و فنر برای صنعت نفت مثال خوبی است. کاربران نهایی که چنین استانداردهایی را در شرایط خرید خود مشخص می کنند ، از این مزیت بسیار بهره مند می شوند زیرا از کیفیت پایین یا طراحی ضعیف در امان هستند. در بسیاری از صنایع لیست های فروشنده وجود دارد. تأمین کننده برای تأمین محصولات خود به این شرکت باید توسط یک شرکت تأیید شود.

به ویژه ، فیبر و فنر پمپ استاندارد API 682 بسیاری از ویژگی های خوب را برای کاربر نهایی به طور خودکار ارائه می دهند. آنها حداقل دارای توانایی فشار متوسط ​​، عمر طولانی هستند ، به هیچ وجه شافت نمی پوشند. فشار تماس و در نتیجه نیروی اصطکاک با یک طراحی متعادل به حداقل می رسد .

آیا در عملکرد طبیعی فیبر و فنر پمپ نشت می کند؟ بله اگرچه این محصولات خوب دارای نشت بصری تا 50 بار و بالاتر نیستند. در فشارهای پایین تر ، وقتی یک درزگیر مکانیکی نشت می کند (نشتی که به صورت دیده می شود) به این معنی است که باید ترمیم شود. در فشارهای بالا (در 50 بار یا بالاتر) تمام فیبر و فنر ها کاملاً طبیعی نشت می کنند. کاربران باید نشت را با خیال راحت جمع آوری کنند.

لازم به ذکر است که از سیل های مکانیکی دوتایی ، اغلب در صنعت نفت و گاز استفاده می شود. برای این محصول نیاز به یک سیستم آب بندی برای تأمین مایعات یا گاز بین چهره های داخل و خارج وجود دارد.