تعمیر و ساخت قطعه های روتاری

تعمیر و ساخت قطعه های روتاری

تعمیر و ساخت قطعه های روتاری در پرتوسیل ایرانیان

تعمیر و ساخت قطعه های روتاری : پرتو سیل ایرانیان تعمیر و ساخت قطعه های روتاری ، تعمیر پمپ وکیوم خشک را با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت به انجام میرساند. این پمپ ها با حداکثر خلاء۱۰۰ میلی بار کار میکنند و در صنایعی کاربرد دارند که وجود هرگونه بخارات خارجی مانند بخار آب از پمپ وکیوم رینگ آبی و یا بخار روغن از پمپ وکیوم روغنی سبب خسارت به مواد و یا فرآیند می شود لذا استفاده از پمپ وکیوم خشک پیشنهاد می شود.

پرتوسیل ایرانیان در زمینه طراحی، ساخت و تعمیر و ساخت قطعه های روتاری یکی از مبتکرین این صنعت می باشد. این مجموعه صنعتی در جهت رفع نیاز روز صنعت ایران قدم در راه تولید و تعمیر و ساخت قطعه های روتاری و بلوئر (دمش – فشار) گذاشته است و با بهره گیری از فن آوری روز دنیا و تجهیزات پیشرفته صنعتی بر بسیاری از موانع ساخت، تعمیر و ساخت قطعه های روتاری و پشتیبانی صنعت بلوئر و وکیوم فائق آمده است.

پمپ وکیوم روتاری وین تک مرحله ای پمپی دورانی بوده و جهت ایجاد خلاء تا 5 میلی بار قابل استفاده است. این پمپ شامل روتور، تیغه های مخصوص ، فیلتر، محفظه روغن و سایر متعلقات می باشد. این پمپ در سایز های گوناگون (1 تا چند صد متر معکعب در ساعت) ساخته می شود. روغن این پمپ مخصوص بوده و بسته به نوع گاز ورودی پمپ می توان از روغنهای متفاوتی استفاده نمود. دمای کاری پمپ ، میزان و کیفیت مناسب روغن ، تعویض بموقع و سرویس بهنگام پمپ می تواند عمر مفید آن را بطور قابل ملاحظه ای افزایش دهد. و تعمیر و ساخت قطعه های روتاری را به تعویق بیاندازد .