سیستم های آب بندی

سیستم های آب بندی

تمام سیستم های آب بندی پمپ های مکانیکی برای تبدیل مایع به بخار در سراسر صفحه آب بندی طراحی شده اند و اگر شرایط واقعی مایع کارکرده (فشار بخار، دما و فشار پمپ) به صورت مشخص نباشد، ممکن است خرابی سیل مکانیکی رخ دهد زیرا یا مایع به بخار تبدیل نمی شود یا مایع در محفظه آب بندی (جعبه پر کردن) تبخیر می شود.

در واقع سیستم های آب بندی تغییر فشار و دما را در سرتاسر سطح آب بندی در سه حالت نشان می دهد و یک پمپ با عملکرد بد، با بیش از یک خرابی سیستم های آب بندی در سال، باید ابتدا از نظر شرایط مایع مناسب در سطح آب بندی بررسی شود، قبل از اینکه به عنوان یک مشکل طراحی و ساخت آب بند مکانیکی طبقه بندی شود که علت خرابی ممکن است یک مشکل مرتبط با فرآیند باشد که اگر همه شرایط مطابق با مشخص شده باشد، پس واقعاً یک مشکل طراحی مکانیکی است.

مثال دیگری از یک مشکل طراحی احتمالی، آلودگی روغن در سیستم های آب بندی یک توربین بخار تک مرحله ای است بررسی شده است و دامنه محصولات سیستم های آب بندی ما بسیار فراتر از هر سازنده دیگری است. از کاسه نمدهای کوچک الاستومری که در میلیون‌ها پمپ آب خانگی استفاده می‌شود تا سیستم های آب بندی مضاعف که حداکثر ایمنی آب بندی را تضمین می‌ کنند.

آب بندی های بزرگ و بسیار سفارشی شده گاز خشک برای کمپرسورهای توربوی پرسرعت حیاتی، محصولی مناسب برای هر کاربرد دارد و فن‌آوری‌های تجهیزات دوار در سطح جهانی ما، همراه با وسعت بی‌نظیر تخصص مهندسی کاربردی، تقریباً با تمام استانداردهای بین‌المللی مطابقت دارد و به کارخانه‌ها کمک می‌ کند هزینه‌ های تعمیر و نگهداری، کاهش زمان و بهبود قابلیت سیستم های آب بندی را کاهش دهند.

همچنین دریچه ضد آب سنگین برای سیستم های آب بندی طراحی شده است که به ندرت مورد استفاده قرار می گیرند و در صورت سیل نیاز به آب بندی سریع و آسان دارند و از آنجایی که این دریچه ها با سیستم های آب بندی طراحی شده اند، نیازی به فشار یا نیروی هوا نیست و نیاز به تعمیر و نگهداری حداقل است که برای جلوگیری از تداخل با پرسنل، تجهیزات و وسایل نقلیه با طراحی کاملاً فلاش موجود است.

دریچه ضد آب سیستم های آب بندی برای تاسیسات تصفیه آب، کارخانه های تصفیه فاضلاب و ایستگاه های پمپاژ ایده آل است که آنها برای فضاهای مکانیکی و تجهیزاتی که در صورت سیل باید خشک نگه داشته شوند عالی هستند و این سیستم های آب بندی در صورت نیاز آماده می شوند زیرا عملاً بدون نیاز به تعمیر و نگهداری هستند. در واقع با بررسی سیستم های آب بندی می توان به نیاز های اولویت دار مشتریان رسید تا با تحقیقات و آزمایشات بیشتر در کنار سایر فعالیت های صنعتی سطح کیفی این سیستم ها را ارتقا داد.

حفاظت در برابر سیستم های آب بندی در چند ثانیه است و اندازه دهانه تعداد دستگیره ها را تعیین می کند که به طور مساوی با غلتک های فولادی ضد زنگ فاصله دارند تا بارها به طور یکنواخت بر روی فشرده سازی واشر توزیع شوند. سیستم های آب بندی با یک حلقه مهر و موم و بلبرینگ فلنج برنزی آغشته به روغن برای حفظ تراز شفت ارائه می شوند.

وقتی سیستم های آب بندی در حالت بسته نیستند، توسط فنرهای دیسکی در جای خود نگه داشته می شوند که هر مکانیکال سیل مکانیزمی برای تنظیم فشرده سازی آب بندی پس از نصب دارد و به منظور بررسی ویژگی های دینامیکی سیستم های آب بندی تحت درجات خطای مختلف، این مقاله مکانیکال سیل پمپاژ بالادست را به عنوان هدف بررسی انتخاب کرد که برای تجزیه و تحلیل مکانیسم خطا ساخته شده بود. برای مطالعه مکانیسم و ویژگی ‌های خطای اکستروژن، پارامترهای دینامیکی مختلف در فرآیند تحلیل استفاده شد. تجزیه و تحلیل سیستم های آب بندی و مقایسه برای بررسی رابطه بین درجه خطا و ویژگی‌های دینامیکی انجام شد.

در دنیای امروز با پیشرفت تکنولوژی کاربردهای سیستم های آب بندی بیش از پیش برای کاربران روشن شده است و در نتیجه ساختار آن با توجه به کاربردهای جدید به روز شده است. همچنین می توان از این سیستم در تجهیزات صنعتی که نیاز آنان به روند آب بندی اثبات شده است استفاده کرد و این اولین بار است که در مورد ویژگی های دینامیکی سیستم های آب بندی در موقعیت اکستروژن خاص تحقیق می شود و ویژگی های دینامیکی می تواند منعکس کننده درجه خطای اکستروژن باشد.

نتایج نشان می ‌دهد که نوسان فشار ورق سیال تحت شرایط خطای جدی اکستروژن شدیدتر است و خطای سیستم های آب بندی زمانی که ضخامت لایه سیال خیلی بزرگ یا خیلی کوچک باشد بیشتر رخ می دهد. همچنین استحکام سیستم های آب بندی همیشه با رشد سرعت چرخش افزایش نمی یابد و خطای آب بندی با افزایش سرعت چرخش رخ می دهد و نوسانات رشد نشت می تواند منعکس کننده درجه خطا باشد.