مکانیکال سیل پمپ سانتریفیوژ

مکانیکال سیل پمپ‌ سانتریفیوژ

پرتو سیل ایرانیان‌ در زمینه تعمیر و تعویض مکانیکال سیل پمپ‌ سانتریفیوژ فعالیت دارد. شناسایی اندازه پمپ ، پروانه ، مکش و تخلیه کمک چندانی نمی کند. پمپ ها در کاربردهای بسیار متنوعی قرار می گیرند. مکانیکال سیل پمپ‌ سانتریفیوژ بیش از پمپ برای کاربرد طراحی شود. تولید کنندگان پمپ چندین پیکربندی آب بند را در پمپ هایی که می فروشند قرار می دهند ، بنابراین مدل پمپ به تنهایی جواب نمی دهد.

اگر شماره قطعه وجود نداشته باشد یا شماره قطعه توسط سرویس فرسوده شده باشد ، شناسایی برخی از اجزای سازنده همچنان امکان پذیر است. با ضعیف ترین الاستومر پیوند شروع کنید. استدلال قیاسی شما را در یک پارکینگ مناسب قرار می دهد. ابتدا اجزای لاستیک را بررسی کنید. آیا آنها از نظر شیمیایی ، ذوب شده به نظر می رسند یا شکننده یا سفت هستند؟ اگر آنها هنوز انعطاف پذیر و در شرایط خوبی قرار دارند ، حداقل می دانیم که الاستومر با سرویس سازگار بود. اگر اینگونه نباشد ، می دانیم که به هر حال به الاستومر دیگری نیاز داریم. با شروع دما و برنامه می توانید الاستومرهای سازگار را کم کنید.

معمولا مکانیکال سیل پمپ سانتریفیوژ 3 نوع مجموعه فنر وجود دارد: یک فنر منفرد ، چند فنر یا یک فنر موج. چشمه های موج کمترین متداول هستند. اما زمانی استفاده می شود که حداقل فضای موجود در پمپ وجود داشته باشد. چشمه های منفرد معمول ترین هستند و اغلب در 80٪ موارد استفاده از آب بندی (سرویس آب) استفاده می شوند. اگر چشمه نباشد ، یک سوراخ فلزی خواهد بود. دمنده های فلزی گران تر اما در کاربردهای دشوار مانند پمپ های خوراک دیگ بخار موثر هستند.

مکانیکال سیل پمپ سانتریفیوژ بخشی اساسی در صنعت مدرن است. از مکانیکال سیل پمپ سانتریفیوژ معمولاً به عنوان روشی استفاده می شود که حاوی مایع یا گاز درون پمپ ، کمپرسور یا ظرف است. مهر و موم شافت در پمپ ها ، میکسرها یا هرجای دیگر که شافت چرخشی از داخل یک محفظه ثابت عبور می کند استفاده می شود. مکانیکال سیل پمپ سانتریفیوژ نوع خاصی از آب بند است که در آن باید نشت را به بخار کاهش داد.